Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Οι συναλλαγές με το δημόσιο, αλλιώς

Ακούω συνέχεια τα προβλήματα των ιδιωτών όταν έρχονται σε επαφή με μία δημόσια υπηρεσία.

Δε διαφωνώ έχουν δίκιο να αγανακτούν, όμως ας δούμε το θέμα λίγο αλλιώς.

Σκεφτείτε λίγο πως είναι να είσαι δημόσιος υπάλληλος που να θέλεις να αλλάξεις το στερεότυπο για το δημόσιο υπάλληλο. Σκεφτείτε πως είναι να έρχεσαι σε επαφή με το δημόσιο οκτώ ώρες κάθε μέρα. Να προσπαθείς για το καλύτερο να ξέρει ότι κανείς δε θα σου αναγνωρίσει τίποτα και παράλληλα να φοβάσαι ότι αν γίνει κάτι όλοι οι άλλοι είναι καλυμμένοι εκτός από σένα.

Και συμφωνώ με απολύσεις στο δημόσιο (όμως είναι εξαιρετικά δύσκολο να γίνουν αξιοκρατικά), όμως το ζητούμενο είναι να αλλάξει και η γραφειοκρατία, γιατί αλλιώς μη νομίζετε ότι θα βελτιωθεί η εξυπηρέτηση. Σκεφτείτε τι θέλει για να πάρει μία επιχείρηση ένα φτηνό αναλώσιμο (έχω δουλέψει  στον ιδιωτικό τομέα και ξέρω - ένα τηλεφωνικό ΟΚ ήταν αρκετό) και μία δημόσια υπηρεσία (χαρτιά υπογραφές, εγκρίσεις κλπ).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου