Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Υποχρεωτικό το Mandoux για παιδικό σταθμό

Σήμερα πήγα το γιο μου πρώτη μέρα στον παιδικό σταθμό και αναγκάστηκα να τον πάρω πίσω γιατί δεν είχε κάνει πρόσφατα το τεστ για τη φυματίωση (Mandoux).

Ρώτησα για πιο λόγο χρειάζεται, καθώς ο παιδίατρός μας το κάνει μία φορά στο 13ο-14ο μήνα και μία ακόμα φορά πριν κάνει το αντιφυματικό εμβόλιο, πριν το σχολείο.

---

Θέμα 1ο: Ο ρατσισμός

Η απάντηση ήταν ότι σε παιδικό σταθμό στο Δήμο Θεσσαλονίκης, με αλλοδαπά παιδιά, είχαν κρούσματα και για αυτό όλα τα παιδιά θα πρέπει να κάνουν το Mandoux (βέβαια σχετικό άρθρο δε τα λέει έτσι ακριβώς).

Συμπέρασμα: επειδή τα αλλοδαπά παιδιά / γονείς δεν εμβολιάζονται, όπως θα έπρεπε, εγώ θα έδωσα σήμερα 50€ στο γιατρό (40€ επίσκεψη και 10 το Mandoux, το οποίο δε γράφεται όπως με πληροφόρησε), τροφή για το ρατσισμό μου!

Λάθος συμπέρασμα!

Σε άλλες χώρες (π.χ. Αυστραλία) το κράτος πληρώνει τον εμβολιασμό όλων των παιδιών. Το ότι δεν το κάνει το ελληνικό κράτος δε φταίει κανένας αλλοδαπός. Εμβολιάστε όλους του αλλοδαπούς καθώς μπαίνουν, ένα σάντουιτς και χυμός δεν αρκεί. Αν είναι ακριβό, πάρτε χρήματα από την Ε.Ε. κι αν τα αρνηθούν βγείτε και φωνάξτε ότι την ΕΕ δεν την ενδιαφέρει ο ανθρωπισμός.


---


Θέμα 2ο: Ο τρόπος λειτουργίας

Αναρωτιέμαι γιατί δεν κράτησαν το γιο μου στο σταθμό. Πέρσι ήταν ΟΚ, χωρίς mandoux (το είχε κάνει το 2009) και φέτος δεν μπορούν να τον κρατήσουν ούτε για μία μέρα; Μία διορία μερικών ημερών δεν μπορούσαν να δώσουν; Σημειώστε ότι το mandoux θέλει 48 ώρες για να φανεί το αποτέλεσμα.

Θα καταλάβαινα τέτοιο βαθμό προφύλαξης, εάν υπήρχε πραγματική έξαρση της νόσου. Ίσως αν το τραβήξω να το καταλάβαινα εάν το παιδί μου δεν το παρακολουθούσε γιατρός τακτικά. Γιατί όμως τώρα;


---


Θέμα 3ο: Προστασία


Τελικά όμως νοιώθω πιο πολύ προστατευμένος; Όχι. Το γεγονός ότι πριν από 0 έως 6 μήνες τα παιδιά του παιδικού ελέγχθηκαν για φυματίωση και βρέθηκαν αρνητικά, δε σημαίνει ότι δεν μπορούν να έχουν ήδη κολλήσει ή να κολλήσουν σύντομα. Θα μου πείτε ότι "από το ολότελα καλή κι η Παναγιώταινα", αλλά είμαι σίγουρος ότι αν κάποιος υπολογίσει την πιθανότητα να κολλήσει ένα παιδί φυματίωση πριν και μετά από αυτό το μέτρο, η διαφορά θα είναι πολύ μικρή.

1 σχόλιο:

  1. Ωραία όλα αυτά φίλε, μου άρεσε πολύ το λάθος συμπέρασμα. Είσαι ένας άνθρωπος που σκέφτεται και αναζητεί περισσότερες πηγές πληροφόρησης για κάθε θέμα. Δυστυχώς οι πιο πολλοί στην Ελλάδα αποδέχονται κάποιον ως μεσσία (blog, site, άνθρωπο, θεό) και μετά φοράνε παρωπίδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή